عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۲۲:۴۹

جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا از شهروندان با دسترسی مخفیانه به اطلاعات آمریکایی‌ها

واشنگتن تایمز به بررسی افشاگری یک سناتور ارشد آمریکایی درباره دسترسی مخفیانه آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) به سوابق اینترنتی شهروندان این کشور پرداخته و نوشت: این آژانس بدون دریافت هیچ حکم قانونی از اطلاعات شخصی آمریکایی‌ها در جهت اهداف جاسوسی بهره‌برداری می‌کند.

شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی؛ محاکمه تاریخ در لاهه

طرح شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری علیه اقدامات مرگبار رژیم صهیونیستی در غزه، برای نخستین بار این رژیم منحوس را در انظار جهانیان پای میز محاکمه کشاند و تیم حقوقی این کشور با قاطعیت استدلال کرد که آنها مرتکب نسل‌کشی شده و دیوان بین‌المللی دادگستری نیز روز گذشته دستور موقت برای توقف عملیات این رژیم غاصب در غزه را صادر کرد.

رفع تصرف ۱۵ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان ساوجبلاغ

کرج-مهیا حسن آبی،خبرنگارعصررسانه : گشت و پایش های مستمر یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری ساوجبلاغ منجر به شناسایی و رفع تصرف بخشی از اراضی ملی پلاک ورده به مساحت ۱۵۷۹۴ مترمربع توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ شد.

توسعه خدمات مددکاری اجتماعی زمینه ساز توسعه سلامت اجتماعی در کشور است

اصفهان – احسان عالیخانی چگنی ، خبرنگارعصررسانه: معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با صدور پیامی به مناسبت روز مددکاری اجتماعی گفت: توسعه خدمات مددکاری اجتماعی در همه بخش‌ها می‌تواند زمینه ساز توسعه سلامت اجتماعی در کشور باشد.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان: مثل همیشه کشتی در المپیک آبروداری می‌کند

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در واکنش به حضور احتمالی‌اش در کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان پیش از المپیک گفت: در عمل ثابت کرده‌ام که هرجا کشتی نیاز داشته باشد، کمک می‌کنم. قطعا کشتی ایران می‌تواند مثل همیشه در المپیک آبروداری کند.

تکمیل زنجیره ارزش محصولات توان‌بخشی با تجمیع و تخصیص بازار تقاضا به دانش‌بنیان‌ها

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور بر اهمیت و ضرورت تجمیع بازار تقاضا و نیازهای حوزه توان‌بخشی و اختصاص این بازار به شرکت‌های دانش‌بنیان برای تکمیل زنجیره ارزش محصولات و تامین نیازهای این حوزه تاکید کرد.

دولت رئیسی چگونه اموال بلوکه‌شده را بدون FATF آزاد کرد؟

در حالی که برخی رسانه‌ها تلاش دارند حذف ایران از ذیل توصیه شماره ۷ اف ای تی اف را به برجام گره بزنند، این گزارش تشریح می کند دولت سیزدهم چگونه بدون نیاز به FATA و برجام، هم عضو بریکس و شانگهای شد و هم طلب ایران را از کُره وصول کرد.

سهم فرش و صنایع دستی از صادرات غیرنفتی چقدر است؟

در ۹ ماهه امسال ۱۰۰ میلیون دلار فرش و صنایع دستی از کشور صادر شده که سهم ۰.۲۷ درصدی از کل صادرات غیرنفتی دارد.بر اساس گزارش اقتصادسنج معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران، در ۹ ماهه امسال کل صادرات غیرنفتی شامل گروه‌های کشاورزی، صنعت، معدن و صنایع معدنی، پتروشیمی و پایه نفتی و همچنین فرش […]

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021