عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۴-۲۶ ۰۰:۲۰

امباپه نیامده رئال را شوکه کرد!

در اولین روز فروش پیراهن‌های کیلیان امباپه در رئال مادرید اتفاقی بی‌سابقه رخ داد که هیچکس در باشگاه انتظارش را نداشت.فروش پیراهن‌های کیلیان امباپه فراتر از چیزی است که باشگاه مادریدی برای ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده بود. «ما کیت رسمی کیلیان امباپه، بازیکن مورد علاقه شما، را ارائه می‌دهیم. این شامل شماره و نام رسمی امباپه در پشت پیراهن است و همچنین می‌توانید پچ لیگ قهرمانان یا لالیگا را نیز درج کنید.»

با این پیام، رئال مادرید فروش پیراهن ستاره فرانسوی، را رسما اعلام کرد. پس از اعلام زمان معارفه امباپه و مشخص شدن اینکه شماره ۹ به او رسیده است، فروش رسمی کیت او نیز شروع شد ولی هجوم هواداران به قدری شدید بود که طولی نکشید، فروشگاه اینترنتی باشگاه از سفارش خرید اشباع شد، تا جایی که پیامی در مورد تاخیر در ارسال ظاهر شد. اینکه ممکن است یک ماه بعد این پیراهن به دست مشتری برسد. رئال مادرید هرگز تصور چنین موجی از درخواست‌ها را نداشت و این می‌تواند در دنیای فوتبال تاریخ‌ساز شود.
رئال مادرید اعلام کرده است که به دلیل تقاضای زیاد، اقلام موجود در این مجموعه ممکن است تا ۴ یا ۶ هفته دیگر بدون توجه به روش ارسال انتخابی، با تاخیر تحویل داده شوند. به طور معمول و با توجه به سابقه فروش پیراهن سایر ستاره‌های تیم، تحویل سه تا چهار روزه مقدور می‌شد اما در مورد امباپه اتفاقی غیرمنتظره را شاهد هستیم. این مشکل در تمامی فروشگاه‌های آنلاین مربوط به رئال مادرید رخ داده و به نوعی امباپه باعث فروپاشی موقتی سایت‌های فروش رسمی رئال مادرید شد.
در واقع امباپه در اولین روز در دسترس قرار گرفتن پیراهنش، فروشگاه اینترنتی رئال مادرید را از بین برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021