اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری مدار که در حمایت از حقوق مصرف کننده، گام های موثری انجام داده اند با هدف تشریح مدل های موثرمدیریت ارتباط با مشتری ، بررسی شناخت شاخص nps وتاثیر آن در کسب و کار، ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان، تاثیر صدای مشتری voc در ارائه کالا و خدمات بهتر به مشتریان، ارزیابی تاثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بررضایت و وفاداری مشتریان، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی، شناخت نیاز مشتریان بر روی استراتژی های واحد های مختلف اعم از تحقیق ، توسعه، بازاریابی، روابط عمومی و فروش با حضور نخبگان صنعت و اقتصاد کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزارشد .