عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۴-۲۶ ۰۰:۱۳

طارمی سوژه رسانه‌های ایتالیایی؛ اولین بازیکن غیر اروپایی رسید

با حضور مهدی طارمی در باشگاه اینتر، بسیاری از رسانه های ایتالیایی به حضور او در میلان واکنش نشان دادند و به پوشش این اخبار پرداختند.پس از آنکه مهدی طارمی جهت شرکت در تست های پزشکی تیم فوتبال اینتر امروز چهارشنبه وارد این باشگاه ایتالیایی شد موجی از اخبار در خصوص او در رسانه های کشور ایتالیا منتشر شد تا این لژیونر ایرانی به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شود.

از جمله این رسانه ها می توان به این موارد اشاره کرد:
رسانه «tuttoatalanta» در خصوص طارمی نوشته است: طارمی پس از پایان ماجراجویی با پورتو به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست و آماده است که پس از شرکت در معاینات پزشکی، قراردادی ۲ ساله با اینتر امضا کند.
رسانه «calciomercato» هم به این مساله اشاره کرد که مهدی طارمی نخستین بازیکن غیر اروپایی اینتر در فصل جاری خواهد بود و یکی از سهمیه های بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا را به خود اختصاص داد.
رسانه «Inter-News» هم به حضور طارمی در باشگاه اشاره کرد و نوشت: پس از چندین ماه گمانه زنی در خصوص حضور طارمی در اینتر، حضور او در باشگاه نقطه عطفی در استقرار قطعی او خواهد بود.«calciomercato» هم فیلم حضور مهدی طارمی در باشگاه اینتر را منتشر کرد.رسانه «Il Mattino» هم تصویری از حضور طارمی را منتشر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021