عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۲:۱۸

نجمه نخعی، کارآفرین برتر و مدیر سالن زیبایی سرخاب: افتخارم، ایجاد شغل برای بانوان کشورم است

نجمه نخعی، مدیر و مربی سالن زیبایی سرخاب تنها سالن جواز ممتاز در منطقه که 8 ایزوی جهانی است تاکنون بسیاری از بانوان این سرزمین را در حرفه زیبایی فعال کرده و برخی از آنها هم‌اکنون خود مدیر، مربی و کارآفرین هستند. این بانوی توانمند، خلاق و با اراده به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شده و بیش از چهل مدرک بین‌المللی در زمینه آرایشی، زیبایی و مد دارد.

 

وی به دعوت ما برای گفت‌وگوی اختصاصی، پاسخگوی سوالات بود که در پی می‌آید: * شما شهرت بسیار عالی در منطقه فعالیت‌تان کسب کرده‌اید؛ علاقه داریم بپرسیم از کی و کجا حرفه آرایشگری را آغاز کردید و چگونه به این موفقیت بزرگ رسیدید؟

من اهل نیشابور هستم و به حوزه زیبایی خیلی علاقه داشتم و همیشه در کنار کتب درسی، یک کتاب در مورد زیبایی پست و مو و اندام زیبا می‌خواندم و همیشه دوست داشتم که دکتر زیبایی یا ورزشکار شوم، زیرا خداوند زیبایی را دوست دارد. در طول دوران دانشجویی وارد این حوزه شدم و دوره‌های این حوزه را گذراندم و با اجاره مغازه‌ای کوچک در روستای باغشن زبرخان از توابع شهرستان نیشابور و امکانات کم ، کار را شروع کردم و طی ۲۰ سال با تجربه و فراز و نشیب به موفقیت رسیدم. در حال حاضر یک سالن ۲۰۰ متری دارم که درجه ممتاز است و بارها به عنوان کارآفرین برتر در سمینارها از من تقدیر شده و مصاحبه‌های زیادی انجام دادم. * توصیه شما به کسانی که می‌خواهند تازه وارد این حرفه شوند، چیست؟ توصیه من به افرادی که می‌خواهند کار را شروع کنند این است که چشم‌شان به دست کسی نباشد و خودشان، حامی خودشان باشند. اگر افراد به مهارت خودشان ایمان داشته باشند امکان ندارد که موفق نشوند. من از یک مغازه کوچک در روستایی در نیشابور کارم را شروع کردم و الان به یک سالن بزرگ رسیدم و بیش از ۲۵ پرسنل پاره‌وقت و تمام‌وقت دارم که به من کمک می‌کنند. خدا را شکر جزو بهترین‌های منطقه هستم.

* انگیزه شما برای کارآفرینی‌ چیست؟

همه افراد نمی‌توانند بدون حامی رشد کنند اما حمایت انگیزشی خیلی ثمر داده است و توانستم افراد زیادی را رشد بدهم. مشتریان من شاهد هستند که به اکثر پرسنل انگیزه می‌دهم و آنها را به سمت کار، خدمت، سالن زدن و ارتقای شغلی حرکت می‌دهم و همه به جای بهتر و بالاتر رسیدند. هیچ چیز برای من بالاتر از این نیست که پرسنل من به موفقیت برسد و همیشه باعث افتخار و غرور بوده است.،دروقع افتخارم ،ایجادشغل برای بانوان کشورم است.

* در چه لاین‌هایی فعالیت می‌کنید؟

همه لاین‌ها که در حوزه آرایشگاه وجود دارد، در سالن من فعال هستند و بیش از ۲۰ نوع لاین تخصصی در سالن من کار می‌شود.

* چه ویژگی‌هایی شما را ممتاز کرد؟

خدا را شکر که من آپشن رضایت مشتری را در کار خیلی لحاظ می‌کنم و کارها و خدمات ما با رضایت مشتری همراه است. علاوه بر رضایت مشتری، کلیه خدمات سالن زیبایی سرخاب دارای گارانتی است.

* توصیه شما به جوانان چیست؟

این که دست خود را روی زانو خودشان بگذارند و خودشان حرکت کنند و پدر و مادر یا جامعه را مقصر ندانند و از اهداف خود عقب نیفتند. افراد موفقی که در خارج هستند کمتر دیده شده که حامی مالی یا حمایت پدر و مادر را داشته باشند و بیشتر آنها از صفر شروع کردند و به جایی رسیدند. نباید از کسی توقع داشته باشند و اگر به مهارت خودشان اعتماد دارند باید پشتکار داشته باشند و در مسیر کار و هدف خود، قدم بردارند.

* نام آرایشگاه شما به چه معناست؟

«سرخاب» یکی از اقلام آرایشی است. این نام ۱۴ سال پیش انتخاب شده است و یک اسم ایرانی اصیل و هم از اقلام آرایش است. مانند سرمه، وسمه و سرخاب که معنی رژ گونه دارد و خیلی دوست داشتم اسم ایرانی باشد. خوبی سالن من این است که در همه اپلکیشن‌ها سرچ می‌شود.

* اتفاقا خوبه که در انتهای مصاحبه، راه‌های ارتباطی مخاطبان با شما را بفرمایید.

بله، حتما.

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۳۸۹۰۱۰ ۸۸۱۷۹۰۱۰_۰۲۱ پیچ اینستاگرام: ‎ @salonesorkhab نشانی : تهران _خیابان سهروردی شمالی _ خیابان خرمشهر _ پلاک ۱۶۶ _ طبقه همکف، سالن آرایش و زیبایی «سرخاب». ضمنا رمپ ورود ویلچر برای مراجعین گرامی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021