عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۴-۲۶ ۰۰:۳۷

پشت‌ پا به خوشبختی با پرسپولیس

قطعا جدایی بیرانوند از پرسپولیس بیشتر از اینکه به ضرر سرخپوشان باشد خود او از این جدایی متضرر خواهد شد.ماجرای جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس همچنان ادامه دارد و صحبت‌های اخیر این دروازه‌بان باعث بیشتر شدن حواشی مربوط به این جدایی شد؛ صحبت‌هایی که باعث شد جدایی او از پرسپولیس قطعی شود و حتی اگر بیرانوند هم حاضر به بازگشت شود این مدیران پرسپولیس هستند که به این مسئله رضایت نمی‌دهند.

قطعا حق هر بازیکنی است که برای آینده فوتبالی خود تصمیم‌گیری کند؛ اما بیرانوند به گونه‌ای رفتار کرده که هواداران پرسپولیس علیه او موضع گیری کنند. دروازه‌بانی که تنها در لیگ ایران موفق بوده و تجربیات بسیار تلخی در لیگ‌های پرتغال و بلژیک دارد نمی‌تواند تا این حد خود را تافته جدا بافته قلمداد کند.
سال گذشته بود که او پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس پای میز مذاکره با استقلالی‌ها نشست و وقتی توانست مبلغ قراردادش را بیشتر کند به جمع سرخپوشان بازگشت. این بار هم این دروازه‌بان ملی‌پوش پس از پایان فصل، قراردادش را به شکل یکطرفه با پرسپولیس فسخ کرد. شاید او به دنبال این بود که یکبار دیگر الحاقیه‌ای به قراردادش اضافه شود؛ اما هر چه بود مدیران پرسپولیس این بار کوتاه نیامدند و در این میان، حمایت هواداران پرسپولیس از عدم بازگشت بیرانوند به تیم محبوب‌شان هم پشتوانه مهمی برای آنها شد تا این بار مقابل بیرانوند در موضع ضعف قرار نگیرند.
قطعا جدایی بیرانوند از پرسپولیس بیشتر از اینکه به ضرر سرخپوشان باشد خود او از این جدایی متضرر خواهد شد. بازیکنان بسیار بزرگی در طول سال‌های گذشته در پرسپولیس بازی می‌کردند و با تصمیمی متوهمانه از این تیم جدا و در نهایت پس از مدت کوتاهی در سکوت خبری از سطح اول فوتبال کنار رفتند و این اتفاق می‌تواند برای بیرانوند هم رخ دهد.
در فصل گذشته و در مقطعی که بیرانوند دچار مصدومیت شده بود امیررضا رفیعی درون دروازه این تیم ایستاد و عملکردش در حد و اندازه‌های عملکرد بیرانوند بود؛ اما چون این دروازه بان اسم و رسمی ندارد کسی روی او حساب باز نمی‌کند. شاید اگر در فصل آینده به رفیعی اعتماد شود و او درون دروازه پرسپولیس بایستد تعداد گل‌های خورده این تیم تفاوتی با فصل پیشین نداشته باشد؛ اما به هر حال فوتبال ایران به شکل عجیبی فقط به بازیکنان نامی و البته پرحاشیه اعتماد می‌کند و خبری از میدان دادن به بازیکنان جوان و باانگیزه نیست.
همانگونه که تغییر سرمربیان پرسپولیس باعث نشد این تیم قهرمان لیگ نشود جای خالی بیرانوند در این تیم هم خیلی زود پُر می‌شود و شاید بالا بردن جام قهرمانی لیگ برای بیرانوند تبدیل به آرزو شود و او در آینده‌ای نزدیک حسرت روزهایی را بخورد که در پرسپولیس برو و بیایی داشت و میلیون‌ها هوادار نام او را در استادیوم‌ها فریاد می‌زدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021