عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۲:۱۵

گفت و گوی اختصاصی عصررسانه با کارآفرین برتر: مدیریت فرحناز اباذری، محورمحبوبیت آموزشگاه و سالن زیبایی «رویای خاص»

فرحناز اباذری، کارشناس ارشد مدیریت آموزشی و موسس و مدیر آموزشگاه و سالن زیبایی «رویای خاص» می باشد که با سابقه بیش از دو دهه در کار آموزش آرایش و مراقبت زیبایی خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهد. با ایشان درباره فعالیت‌ها و مسائل مربوط به حوزه تخصص‌شان مصاحبه‌ای انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

* ابتدا در زمینه تخصص و تجربه خود توضیح بفرمایید؟

اینجانب ۲۰ سال است که در حوزه آموزش آرایش و زیبایی فعالیت دارم و مربی رسمی  سازمان فنی و حرفه‌ای در ۲۰ شاخه این حوزه که در ایران آموزش داده می‌شود و بازار کار دارد، هستم.

* چرا وارد این حوزه شدید؟

چون به زیبایی علاقه بسیاری داشتم و دوست داشتم زیبایی خلق کنم ومفید باشم. بنابراین به آموزش روی آوردم اما چون هزینه کلاس‌ها بالا بود، با دیدن فیلم و سی دی و قدرت فکری خود، روش‌های آرایشگری را یاد گرفتم و ناخودآگاه و کم‌کم برای امرار معاش تلاش می‌کردم و پول در می‌آوردم و چون فرصت کلاس رفتن نداشتم، از دست استادان نگاه می‌کردم و ساعت‌ها برای خودم تمرین و امتحان می‌کردم و گاهی موهای کوتاه شده را از زمین جمع می‌کردم و رنگ جدید می‌ساختم و سپس روی موهای خواهرم یا اطرافیان امتحان می‌کردم. جالب اینکه از نتیجه و کیفیت کار راضی بودند و به من انگیزه داد که در این کار بمانم و توانستم آموزشگاه و سالن زیبایی «رویای خاص» را هم تاسیس کنم.

* در آموزشگاه چه لاین‌هایی آموزش می‌دهید؟

۲۰ لاین آرایشگری را زیر نظر خودم به صورت تخصصی آموزش می‌دهم و بعضی موارد مثل احیای موهای آسیب‌دیده، رنگ، لایت، فشیال و میکاپ زیر نظر خودم است ولی ناخن، مژه و شینیون زیر نظر متخصصانی است که با من کار می‌کنند.

ما علاوه بر آموزش، فعالیت های اجرایی نیز انجام می دهیم و در این زمینه خدمات ارائه می دهیم.

* کارآموزان شما مشخصاً از چه ویژگی آموزشگاه شما تعریف می‌کنند؟

همه می‌گویند احساس نمی‌کنیم اینجا آموزشگاه است و چون انرژی زیاد دارد و همه همکار هستند، رئیس وجود ندارد و دلسوزانه کار انجام می‌دهند. بیشتر هنرجویان و مربیان اعتقاد دارند در این آموزشگاه درس زندگی یاد گرفتند و همیشه به نیکی یاد می‌کنند. برخی از هنرجویانی که در آموزشگاه ما دوره دیدند، درخارج از کشور فعالیت می‌کنند و موفق هم هستند. ضمن اینکه مدرک بین‌المللی آموزشگاه طبق لیسانس ایتالیا است و بیشتر کشورها مدرک ما را قبول دارند.

* فرق آموزشگاه شما با بقیه آموزشگاه ها در چیست؟

ما با عشق کار می‌کنیم و کار، بخشی از وجود ما است. پول برای ما اولویت اول نیست؛ لبخند مشتری و حال خوبش است که اهمیت دارد. برخی هنرجویان ما در خارج از کشور سالن دارند؛ این حس خدمتگزاری با عشق در کار ارزش بسیاری دارد.

* در پایان راه‌های ارتباطی مخاطبان این مصاحبه با شما را بفرمایید.

 

شماره‌های همراه:

۰۹۱۲۲۷۷۰۸۹۶

۰۹۱۲۲۲۴۸۹۲۷

شماره ثابت: ۲۶۷۱۱۱۹۵ – ۰۲۱

سایت:https://royayekhas.com/

اینستاگرام:

@Royaekhas

آدرس: سیدخندان-نبش خیابان پیشداد-ساختمان پیشداد-پلاک یک- طبقه اول – واحد ۴ – آموزشگاه  «رویای خاص»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021