عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۴-۲۶ ۰۳:۰۶

شیوع تب دانگ در کشور؛ آزمایش ۶۳ نفر مثبت شد

معاون درمان وزیربهداشت با اشاره به وضعیت بیماری تب دنگ در کشور، گفت: از ۲۰۰ نفری که با علائم شدید استخوان درد و تب بالای ۴۰ درجه به مراکز درمانی مراجعه کردند، ۶۳ نفر آزمایش آنها مثبت شده و هنوز جواب آزمایش برخی نیامده است.ابتلا به بیماری تب دانگ یا دِنگی در ماه‌های اخیر در ایران افزایش یافته است، بیماری که عامل آن گزش پشه آئدس است، پشه‌ای که در تایرها و آب‌های راکد کوچک تخمگذاری می‌کند و البته مسافرت به کشورهای همسایه به خصوص امارات می‌تواند به گسترش این بیماری در کشور دامن بزند.

میلیاردها ریال جایزه در انتظار مشترکین خوش مصرف برق

کرمان -فرسنگی،خبرنگارعصررسانه: مهرداد محسنی مدیردفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به معرفی پویش باانرژی پرداخت و گفت: این پویش ‌در جهت مصرف بهینه و اجرای برنامه‌های تشویق محور صنعت برق به نام «باانرژی » از نیمه اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

جدایی رسمی ستاره تیم ملی!

باشگاه السد فسخ توافقی قرارداد امین حزباوی را اعلام کرد.سال پیش امین حزباوی با قراردادی گران‌قیمت فولاد را به مقصد السد قطر ترک کرد تا یکی از مهمترین انتقال‌های چند سال اخیر فوتبال ایران در حاشیه خلیج فارس را رقم بزند و حالا باشگاه السد در خبری رسمی، جدایی او را اعلام کرده است.

محرومیت رضا کایالپ از المپیک پاریس به دلیل دوپینگ

دارنده ۱۳ مدال سنگین وزن کشتی فرنگی جهان و المپیک از ترکیه به دلیل استفاده از ماده ممنوعه، از حضور در المپیک پاریس محروم شد.رضا کایالپ دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز المپیک و ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز جهان از ترکیه، به دلیل دوپینگ از حضور در المپیک پاریس محروم شد.

تونل‌های حزب‌الله؛ کابوس صهیونیست‌ها

همزمان با تداوم یافتن جنگ غزه، شاهد هستیم که رژیم اشغالگر قدس بر شدت موضع گیری‌های خود جهت حمله به لبنان افزوده و حتی اخباری دال بر شبیه‌سازی حمله این رژیم به لبنان نیز منتشر شده است.در مدت اخیر به کرات گفته شده که حزب االله لبنان می‌تواند نیروگاه‌های برق اسرائیل را هدف قرار دهد و از این رهگذر هم میلیاردها دلار خسارت به رژیم اسرائیل وارد کند و هم اراضی اشغالی را در تاریکی محض فرو ببرد. توجه داشته باشیم که احیا شبکه برق در اراضی اشغالی ماه‌ها طول خواهد کشید.

صنعت نفت دانش بنیان شد

یک کارشناس انرژی گفت: وزارت نفت دولت سیزدهم قدم های بسیار بلندی را برای دانش بنیان شدن صنعت نفت برداشت.یاسین همتی کارشناس اقتصاد دانش بنیان با اشاره به اقدامات وزارت نفت در دولت سیزدهم گفت: وزیر نفت در دولت سیزدهم اقداماتی را انجام داد که نتیجه آن دانش بنیان شدن صنعت نفت بود.

قبوض غیرمتعارف در انتظار بدمصرفان

روزهای پایانی بهار مصرف برق رکورد بی سابقه ای را به خود اختصاص داد و تقاضای برق به ۷۳ هزار و ۵۶۵ مگاوات رسید و طی روزهای گذشته این عدد از ۷۶ هزار مگاوات عبور کرد.

لایحه جدید خودرویی به مجلس رفت

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری از تدوین لایحه‌ای برای رفع محدودیت واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و شرکت‌ها و تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی خبر داد.به گزارش مهر، سید محمود حسینی‌پور، سرپرست معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری با اشاره به ارسال لایحه «الحاق تبصره (۳) به ماده (۴) قانون ساماندهی صنعت خودرو» به مجلس شورای اسلامی، اظهار […]

دلار در انتظار گشایش

آنها می‌گویند قیمت در محدوده‌ای مشخص به نفع نوسان‌گیران است. این افراد در حمایت می‌خرند و در مقاومت می‌فروشند و این عمل را در طول روز چندین بار تکرار می‌کنند.کارشناسان اقتصادی نیز تا برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری جدید بازار آرامی برای دلار پیش‌بینی می‌کنند. آنها معتقدند انتظارات تورمی، اندکی فروکش کرده و نگرش جامعه نسبت به آینده اقتصادی کشور کمی خوش‌بینانه شده است. آنها این موضوعات را در ایجاد آرامش در بازارهای مالی در کوتاه‌مدت موثر می‌دانند.

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021