عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۴-۲۶ ۰۳:۰۳

هدف پروژه مهر خلق مدرسه‌ای شاد برای دانش‌آموزان است

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه‌ای شاداب و ماندگار برای دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی است، گفت: این پروژه نماد برنامه‌ریزی، سازماندهی و ارزشیابی در راستای حداکثر کارآیی و اثربخشی است.

مصیبت سیستم حمل و نقل عمومی برای معلولان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن ندای معلولان ایران گفت: دولت چهاردهم در رابطه با اجرای قوانین مرتبط با معلولان، سالمندان وجانبازان وظایف سنگینی بر عهده دارد که با استفاده از سازمان‌های مردم نهاد و این جامعه هدف باید کاری کند که حداقل ظرف یک الی دو سال بخشی از این قوانین اجرا شود.«محمود کاری» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن ندای معلولان ایران درباره انتظارات افراد دارای معلولیت از دولت چهاردهم گفت: فکر می‌کنم قوانینی که به تصویب مجلس رسیده و باید اجرا می‌شد، آخرین آن اصلاحیه قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت است که سال ۹۶ به تصویب مجلس رسیده و در اردیبهشت سال ۹۷ نیز ابلاغ شده است. در حال حاضر ۶ سال است که بخش‌های زیادی از این قانون اجرا نشده و معطل مانده است به ویژه اینکه در تمام زمینه‌ها این قانون اگر اجرا می‌شد بسیار مفید و موثر بوده است.

بهره برداری از بازار بزرگ میدان میوه تره بار شهریار

شهریار-فریبا میرزائی پندار،خبرنگار عصررسانه : درآینده نزدیک پروژه های زیربنایی، عمرانی و خدماتی از جمله پروژه مشارکتی بازار بزرگ میدان میوه و تره بار به مساحت ۲۷ هکتاردر شهریار به بهره برداری خواهد رسید.علی ملکی شهردار شهریار در جلسه شورای معاونین که با حضورمدیران شهری ومشاوران برگزار شد بااعلام این خبر گفت : توسعه زیربنایی ، عمران شهری و تامین سرانه های عمومی در اولویت برنامه ریزی مدیریت شهری قرار دارد که پروژه های متعددی با مشارکت شهروندان و همکاری شورای اسلامی شهر و تلاش مجموعه شهرداری در جهت پاسخگویی به مطالبات شهروندان و تحقق عمران شهری اجرایی شده است.

تحقق وعده‌ها؛ وسیع ترین پروژه آسفالت تاریخ صباشهر درحال انجام است

صباشهر- فریبامیرزائی پندار،خبرنگارعصررسانه : عضو شورای شهر صباشهر گفت “پروژه آسفالت معابر صباشهر با وسعتی بالغ بر ۲۵۰ هزار مترمربع درحال اجرا است و به گفته رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و عمران شورای اسلامی، وسیع ترین پروژه آسفالت تاریخ صباشهر می باشد.

چه می‌شد اگر بیرانوند به استقلال می‌رفت

یک سال پس از چند هفته پرماجرا، مدیرعامل سابق استقلال و دروازه‌بان سابق پرسپولیس در دادسرای فرهنگ و رسانه با یکدیگر روبه‌رو شدند.این ملاقات یادآور چند هفته پر تب و تاب در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران در فصل گذشته بود؛ جایی که باشگاه استقلال به درستی خیزی بلند به سمت جذب یکی از مهمترین ستاره‌های فوتبال ایران برداشته و قصد داشت با این انتقال ترکش‌های شکست در فینال جام حذفی را از ذهن هوادارانش پاک کند.

طارمی سوژه رسانه‌های ایتالیایی؛ اولین بازیکن غیر اروپایی رسید

با حضور مهدی طارمی در باشگاه اینتر، بسیاری از رسانه های ایتالیایی به حضور او در میلان واکنش نشان دادند و به پوشش این اخبار پرداختند.پس از آنکه مهدی طارمی جهت شرکت در تست های پزشکی تیم فوتبال اینتر امروز چهارشنبه وارد این باشگاه ایتالیایی شد موجی از اخبار در خصوص او در رسانه های کشور ایتالیا منتشر شد تا این لژیونر ایرانی به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شود.

شوک نظامی به مسکو

آمریکا و گروهی از متحدانش اعلام کردند که پنج سامانه دیگر ضد هوایی به اوکراین ارسال می‌کنند و در ماه‌های آینده نیز ده‌ها سامانه تاکتیکی ضد هوایی به این کشور تحویل خواهند داد.سران آمریکا، هلند، آلمان، ایتالیا، رومانی و اوکراین بامداد چهارشنبه در بیانیه مشترکی که در تارنمای کاخ سفید منتشر شد، اعلام کردند: ما متعهد هستیم که کمک‌های دفاع هوایی بیشتری به اوکراین بدهیم تا در مقابل تهاجم مداوم روسیه از خود دفاع کند.

سفر نخست وزیر هند به اتریش؛ مودی پیک صلح یا سفیر هشدار؟

«نارندرا مودی» نخست وزیر هند همزمان با هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک با اتریش، به وین سفر می‌کند؛ سفری که به گمان تحلیلگران می‌تواند حامل پیامی دو سویه میان طرفین جنگ اوکراین باشد.نخست وزیر هند در هفتاد و پنجمین سالگرد این روابط که در سال ۱۹۴۹ برقرار شد، به وین سفر می‌کند.این سفر از چند زاویه قابل توجه است، چراکه این نخستین سفر نخست وزیر هند به اتریش در ۴۱ سال گذشته است. آخرین نخست وزیر هند که به وین سفر کرد، ایندیرا گاندی در سال ۱۹۸۳ بود. تحلیلگران می‌گویند سفر مودی به اتریش بر چندین حوزه کلیدی، از جمله زیرساخت‌ها، انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری پیشرفته و توسعه استارتاپ‌ها متمرکز شود.

تکذیب خبر سهم‌خواهی خاتمی از دولت چهاردهم

خبری مبنی بر سهم خواهی سید محمد خاتمی از کابینه دولت چهاردهم در حال دست به دست شدن بود که محمد جواد ظریف این خبر را تکذیب کرد.به گزارش جماران، وزیر خارجه پیشین، هرگونه سهم‌خواهی رییس دولت اصلاحات را رد کرده و اخبار منتشر شده در این‌باره را نادرست خواند.به دنبال انتشار اخباری بدون ذکر […]

یک بزنگاه، یک جوسازی دوباره

هادی راد- گروه سیاسی:اینک ایران در یک بزنگاه حساس برای بازتعریف روابط خود قرار دارند. اتحادیه اروپا روز شنبه ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، از آمادگی خود برای تداوم آنچه سیاست «تعامل انتقادی» با ایران نامید خبر داد. قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد اکتبر ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و انگلیس به همراه فرانسه و آلمان درصدد است تا از طریق جوسازی در شورای حکام آژانس، پرونده ایران را (احتمالا) دوباره به شورای امنیت ارجاع دهد.

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021