عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۴-۲۶ ۰۲:۴۴

عارف : بگذارید یک دولت شایسته ایجاد شود

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: مزیت رئیس‌جمهور نسبت به دوره‌های قبل عدم وابستگی حزبی و تشکیلاتی است و این یک فرصت طلایی برای کشور است. بگذارید در آرامش سیاسی، یک دولت شایسته ایجاد شود.به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در بخشی از سخنان خود در همایش ملی تقدیر از حقوقدانان و وکلای حامی ستاد مسعود پزشکیان که در دانشگاه تهران برگزار شد، با تشکر از مردم «به خاطر حضور معنادار و پیام‌دار در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری»، گفت: شاید مهمترین رمز موفقیت دولت‌ آینده در استفاده‌ از نیروهایی باشد که در انتخاب رئیس جمهور سهیم بوده‌اند. البته‌ خیلی باید دقت کنیم که تلقی سهم‌خواهی نشود و موضع طلبکارانه برای پست مطرح نشود.

سازمان غذا و دارو: فرآورده‌های دفع پشه آئدس غیرواقعی است

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: فرآورده‌های دافع حشرات از قبیل انواع روغن های گیاهی و سایر محصولات با ادعای مشابه فاقد مستندات علمی موثق هستند و بهترین روش برای جلوگیری از کاهش خطر ابتلا به بیماری, تب دنگی محافظت در برابر نیش پشه آلوده است.سازمان غذا و دارو در خصوص تبلیغات اغواگرانه دافع حشرات بویژه پشه آئدس در فضای مجازی، اعلام کرد: این فرآورده ها که به صورت انواع روغن های گیاهی و سایر محصولات و با ادعای مشابه عرضه می شوند، فاقد مستندات علمی موثق هستند.

«طرح دارویار»؛ جراحی بزرگ صنعت داروی کشور در دولت سیزدهم

رئیس‌جمهور شهید طراحی و اجرای «طرح دارویار» را با هدف مبارزه با رانت و قاچاق معکوس دارو از اقدام مهم دیگر وزارت بهداشت در دولت سیزدهم و اهمیت نظارت بر اجرای صحیح این طرح را بسیار مهم و همچنین تحقق کامل آن را نیازمند توجه و مراقبت دقیق، مؤثر و مستمر وزارت بهداشت می‌دانست.وزارت بهداشت دولت سیزدهم با همراهی بیمه ها، از تیرماه سال ۱۴۰۱ طرح دارویار را با هدف ساماندهی نظام دارویی کشور و تخصیص ارز به این عرصه اجرایی کرد تا ضمن جلوگیری از قاچاق دارو از کشور، مانع آسیب به حوزه صنعت داروسازی شود و چرخه تامین و توزیع دارو نیز روند مطلوب‌تری داشته باشد.

تاج : تهیه «VAR» وظیفه فدراسیون نیست!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تهیه «VAR» از وظایف فدراسیون فوتبال نیست، اما با توجه به اینکه به لحاظ شرایط تحریمی نمی‌توانند بنابراین فدراسیون به نیابت از آن‌ها این کار را انجام می‌دهد و پیش‌بینی می‌کنیم لیگ امسال با آن برگزار شود.

امباپه نیامده رئال را شوکه کرد!

در اولین روز فروش پیراهن‌های کیلیان امباپه در رئال مادرید اتفاقی بی‌سابقه رخ داد که هیچکس در باشگاه انتظارش را نداشت.فروش پیراهن‌های کیلیان امباپه فراتر از چیزی است که باشگاه مادریدی برای ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده بود. «ما کیت رسمی کیلیان امباپه، بازیکن مورد علاقه شما، را ارائه می‌دهیم. این شامل شماره و نام رسمی امباپه در پشت پیراهن است و همچنین می‌توانید پچ لیگ قهرمانان یا لالیگا را نیز درج کنید.»

تفکر داعش کماکان زنده است

ده سال پیش داعش اعلام کرد که خلافت اسلامی را ایجاد می‌کند. اگرچه تروریست‌ها شکست خوردند، اما این تهدید همچنان ادامه دارد.داعش در اوج خود یک سوم سوریه و حدود ۴۰ درصد از عراق را تحت کنترل داشت. گروه‌های مختلف در آفریقا به رهبری آن اعلام وفاداری کردند و هسته‌های سازمان حملاتی را در قلب اروپا تشکیل دادند. بازیگران مختلف محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی تلاش‌هایی را برای مهار این سرطان انجام دادند اما امروز ‌ایده‌های رادیکال آن‌ها همچنان پابرجاست.

هاشمی طباء : چه کسی به جلیلی حکم تشکیل «دولت سایه» را داده!

فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: نمی‌دانم چه کسی وظیفه سایه بودن را به جلیلی داده است، از ولی فقیه حکم گرفته که دولت سایه باشد؟به گزارش خبرآنلاین، مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گریزی نیز به تشکیل دولت سایه از سوی جلیلی می زند و می گوید؛«چه کسی وظیفه سایه بودن را به جلیلی داده است، پس من هم یک دولت سایه تشکیل بدهم و هر کسی برود یک دولت سایه تشکیل بدهد. 

بازار طلای تهران به تعطیلات رفت

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از تعطیلی یک هفته ای بازار طلای تهران خبر داد.به گزارش تجارت‌نیوز، سید محمود شربیانی در رابطه با تعطیلی بازار طلا تهران گفت: اصناف بازار تهران از جمله صنف طلا و جواهر این بازار هر ساله طبق یک سنت دیرینه در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان شش روز از دهه اول محرم را تعطیل می باشد.

تولید سالانه ۲.۵ تن خاویار در کشور

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون گفت: بنابر آمار سالانه ۲ تا ۲.۵ تن خاویار پرورشی در کشور تولید می‌شود، درحالیکه پتانسیل تولید تا ۱۰ هزارتن هم در کشور داریم.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان قاسمی گفت: بنابر آمار سالانه ۲ تا ۲.۵ تن خاویار پرورشی در کشور تولید می شود که مصرف داخل بسیار ناچیز […]

واردات خودرو با ضمانتنامه

دستورالعمل ضمانت نامه های بانکی اصلاح شد که بر اساس آن اخذ ضمانت نامه بانکی بابت تأمین حقوق ورودی خودرو سواری برای مدت حداکثر سه ماهه امکان پذیر شده است.به گزارش تجارت‌نیوز، محمد رضوانی فر رئیس کل گمرک ایران در بخشنامه‌ای به گمرکات سراسر کشور، اصلاح دستورالعمل ضمانت نامه‌های بانکی را ابلاغ کرد.

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021