عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۴:۱۸

افزایش ۱۳ درصدی هنرجویان فنی و حرفه‌ای و کاردانش

وزیر آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه تعداد هنرجویان هنرستان‌های شبانه‌روزی در سه سال تحصیلی اخیر با روند افزایشی ۱۱درصدی روبرو بوده است گفت: آمارها حاکی از افزایش ۱۳ درصدی هنرجویان دوره دوم متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش و رشد ۴۰۰ درصدی ساخت هنرستان‌ها در این دولت است.

برای اولین بار ۱۰ میلیارد مترمکعب حقابه تالاب‌ها در برنامه هفتم آمده است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: برای اولین بار در برنامه هفتم پیشرفت ۱۰ میلیارد متر مکعب حقابه تالاب‌ها به صورت عددی آمده است.علی سلاجقه افزود: تالاب ها اکوسیستم های ارزشمند و در عین حال حساسی هستند که باید نیاز آبی آنها تامین شود چون در صورت کم آب شدن، حیات گونه های گیاهی و جانوری زیادی تحت تاثیر قرار می گیرد و اگر هم با تداوم خشکسالی خشک شوند به کانون های گرد و غبار تبدیل خواهند شد.

شمارش معکوس برای جنگ تمام عیار!

در حمله روز شنبه به بلندی‌های جولان ۱۲ نفر از جمله چند کودک کشته شدند. اسرائیل اعلام کرده است که حداقل ۳۰ راکت به سمت این منطقه شلیک شده است و حزب‌الله لبنان را مسئول حمله می‌داند. این در حالی است که حزب‌الله دخالت در آن را رد می‌کند.

ویراژ قاچاق‌های افغانی در بازار فرش ایران

فاطمه جوادی- گروه اقتصادی:رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی اتاق ایران با اشاره به واردات قاچاق فرش‌های افغانستانی به ایران گفت: این فرش‌ها به نام فرش ایرانی به فروش می‌رسد که این هم خودش تخلف دیگری است و دلیلش هم مسئله جذابیت فرش‌های افغانستانی بخاطر قیمت پایین است.

کدام کارت های بازرگانی‌ رفع تعلیق شدند؟

کارت بازرگانی آن دسته از بازرگان‌هایی که طی سال‌های گذشته کمتر از ۶٠ درصد ارز حاصل از صادرات خود را برگردانده بودند و کارت بازرگانی آن‌ها تعلیق شده بود، جز برای آن دست از بازرگانان که هیچ ارزی را باز نگردانده‌اند، رفع تعلیق شده است.به گزارش تجارت نیوز، در ابلاغیه‌ مدیرکل مقررات صادرات و واردات […]

دفع صدها حمله سایبری توسط شرکت ارتباطات زیرساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن تامین پایدار پهنای باند بین‌الملل ‌روزانه صدها حمله منع‌خدمت توزیع شده(DDoS)را دفع کردند تا خللی در دسترسی هموطنان بوجود نیاید. به گزارش ایسنا، عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد: خداقوت به همکاران پرتلاشم در شرکت ارتباطات زیرساخت که ضمن […]

بسته ۱۹ بندی نوسازی بافت‌های تاریخی ابلاغ شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بسته ۱۹ بندی جدیدی را برای نوسازی بافت‌های تاریخی کشور که نسبت به بافت‌های فرسوده حساس‌تر بوده ارائه دادیم.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد آیینی با بیان اینکه سامانه خاصی برای ارجاع کار مهندسان علاقه‌مند به حضور در بافت‌های فرسوده طراحی شده گفت: بسته تشویقی جدیدی که شامل بسته تشویقی تسهیلات و امتیازاتی که برای آن‌ها در نظر گرفت شده طراحی شده است.

تولید با پای‌بند ثبت سفارش

ممنوعیت ثبت سفارش مواد اولیه و محدودیت در واردات برخی از کالاها که از ابتدای سال آغاز شده بود، حالا بغرنج‌تر شده و واحدهای تولیدی را با چالش‌های جدی مواجه کرده است.به گزارش اتاق ایران آنلاین، در حالی که محدودیت واحدهای تولیدی و بازرگانی برای ثبت سفارش کالا وارد پنجمین ماه شده است،

تورم بخش بهداشت و درمان می تازد

در تیر امسال تورم ماهانه اقلام خوراکی کاهش یافته و همین تاثیر خود را روی کاهش تورم کل گذاشته است. در مقابل، تورم ماهانه غیرخوراکی‌ها نسبت به خرداد افزایش یافته است.به گزارش اکوایران، تازه‌ترین داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد که تورم ماهانه در تیر ۱۴۰۳ نسبت به خرداد کاهش یافته است. البته این کاهش مربوط به میانگینی از تورم کل کالاهای خوراکی و غیرخوراکی است و اگر این دو گروه را به طور مجزا بررسی کنیم نتایج متفاوتی در جزئیات حاصل می‌شود.

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021