عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۴:۱۵

اوج مصرف برق کشور ۲۳ بار از نصاب‌های سال گذشته عبور کرد

علی اکبر محرابیان در مرکز پایش برق کشور اظهار کرد: هر دولتی برای رفع ناترازی برق برنامه‌هایی را اجرا کرده است تا بخشی از ناترازی را جبران کند، در این حوزه برخی از دولت‌ها موفقیت‌های بیشتر و برخی موفقیت کمتری را کسب کرده‌اند.

چالش تازه پزشکیان؛ ترور اسماعیل هنیه گره مذاکرات را کور کرد؟

ترور اسماعیل هنیه معادلات خاورمیانه را تغییر داد و به گمانه زنی ها در باب آینده آتش بس در غزه، رویکرد دولت چهاردهم در ایران و چشم انداز خاورمیانه دامن زده است. گروهی با اشاره به این حقیقت که خاورمیانه بر لبه پرتگاه قرار دارند مدعی‌۷اند که در شرایط کنونی نباید اشتباه محاسباتی را دست کم گرفت.

ظهره‌وند: اسرائیلی‌ها در داخل ایران شبکه نفوذ دارند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این‌ها(اسرائیلی‌ها) در داخل تهران و ایران شبکه نفوذ دارند؛ زیرا ایران کشور بزرگی است و اسرائیلی‌ها عناصر شروری در ایران دارند که با آن‌ها همکاری دارند و در شبکه موساد خودشان را تعریف کرده‌اند.

تامین مسکن محرومان فراتر از یک الزام

یکی از اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی ایران، تامین معشیت محرومین و حفظ و ارتقای کرامت آنهاست. گفتمان انقلاب اسلامی، متاثر از همین محرومیت زدایی و فرصت سازی‌های جدید در سایه این رسالت عظیم است. 

امنیت شغلی دغدغه همیشگی کارگران

عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار با اشاره به اینکه امنیت شغلی یکی از دغدغه های جامعه کارگری است گفت: کارگری که دارای قرارداد موقت است نمی تواند برای زندگی خود برنامه‌ریزی کند یا برای اجاره یک خانه قرارداد یکساله ببندد.

قفل وزارت صمت بر ثبت سفارش ماشین‌‌آلات کشاورزی!

مشکلات ثبت سفارش و تخصیص ارز، از مهم‌ترین مشکلات تولید‌کنندگان و وارد‌کنندگان است. در بحث واردات ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی هم این مشکلات وجود دارد. اما چه دلایلی باعث ایجاد مشکلات در بحث واردات ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی شده است؟

عضو هیات رئیسه مجلس: دولت تا آخر هفته لیست وزرا را به مجلس می‌دهد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: احتمالاً تا آخر هفته لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.به گزارش باشگاه خبرنگارا جوان، حجت الاسلام سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت:مکاتبه‌ای آقای پزشکیان با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتند به دلیل اینکه دولت هنوز به جمع‌بندی نهایی درباره لیست کابینه نرسیده است قرار […]

قالیباف در نطق پیش از دستور: ایران نمی‌گذارد تعرض به خاکش بی‌پاسخ بماند

رئیس مجلس گفت: ایران نمی‌گذارد تعرض به خاکش بی پاسخ بماند و درسی تاریخی به این دشمن تروریست و حامی فریبکارش یعنی آمریکا خواهد داد.محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور در جلسه علنی گفت: طعم شیرین جشن مردم سالاری دینی که در مراسم تحلیف رئیس جمهور شریف ما متبلور شد، با شهادت فرماندهان عملیاتی و سیاسی محور مقاومت به تلخی گرایید،

۹۰ درصد مودیان مالیاتی به سامانه مؤدیان پیوستند

موحدی بکنظر، سخنگوی سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: با اجرای سامانه مودیان مالیاتی ۹۰ درصد مودیان به سامانه مودیان پیوستند،‌ گرچه برخی به میزان اندک صورت‌حسابها را الکترونیکی ارائه کرده‌اند.مهدی موحدی بکنظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی در برنامه گفتگوی خبر ۱۴ گفت: در سامانه مودیان مالیاتی ۱۸۷ هزار مودی شامل ۴۰ هزار مودی حقیقی و ۱۴۷ هزار مودی حقوقی صورتحساب الکترونیکی ارسال کرده‌اند که در مجموع ۲.۵ میلیارد صورتحساب الکترونیکی به سامانه صادر شده است.

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021