عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۳:۲۰

تا پایان سال باید ایران را ترک کنید؛ اولتیماتوم به اتباع غیرمجاز

اتباع غیرمجاز باید تا پایان سال ۱۴۰۳ کشور را ترک کنند.سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور اظهار کرد: مرزبانی به‌ عنوان یکی از دشوارترین و پرچالش‌ترین وظایف نیروی انتظامی کشور، نیازمند مردانی است که عشق به امنیت و آرامش کشور را در وجود خود نهادینه کرده‌اند. این مردان با ایثار و از خودگذشتگی در شرایط سخت و طاقت‌فرسا در مرز‌ها به حفاظت از کشور می‌پردازند. به‌ویژه در استان خوزستان، جایی که گرمای ۵۳ درجه تابستانی حاکم است، مرزبانانی که در پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی حضور دارند، با اقتدار و صلابت مشغول به انجام وظایف خود هستند.

در ۴ ماهه اول سال؛ صادرات لوازم خانگی کمی جان گرفت

معاون صنایع عمومی وزیر صمت از افزایش ۱۱ درصدی صادرات لوازم خانگی کشورمان در چهارماهه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.به گزارش تسنیم، به گفته معاون صنایع عمومی وزیر صمت، صادرات لوازم خانگی کشورمان در چهارماهه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۱ درصدی داشته است.

شیلات در سکوت خبری به دنبال احیای دوباره صید ترال است؛ کابوس بازگشت «ترال»

این روزها صیادان فعال در عرصه صید و صیادی در هرمزگان در نگرانی بازگشت کابوس صید ترال به سرمی‌برند؛ زیرا که شنیده‌ها حاکی از تلاش‌های سازمان شیلات برای بازگشت این صید آبزیان‌سوز به دریاست.به گزارش بازار، صیادان غرب هرمزگان از صیدهای بی‌رویه ترال در هفته‌های اخیر بسیار گله‌مندند و این موضوع با توجه به تاثیر […]

۹۴ درصد صنایع کشور خرد هستند؛ کوچک مقیاس‌ها بازوی قوی صنعت

کوچک و متوسط هستند. معاون وزیر صمت افزود: در داخل شهرک‌های صنعتی حدود ۵۴ هزار واحد صنعتی مستقر است. البته ۸ هزار واحد صنعتی غیردولتی هم در این شهرک‌ها مستقر هستند که در مجموع چیزی بالغ بر ۶۳ هزار واحد صنعتی در کل شهرک‌ها داریم.

دو روایت متناقض از کناره‌گیری یک دیپلمات با تجربه؛ استعفای شبانه ظریف

عصررسانه- آرمان خالقی:محمد جواد ظریف چند ساعت بعد از اعلام کابینه به مجلس در توئیتی مخالفت خود را با کابینه اعلامی علنی کرد و از دولت پزشکیان استعفا داد. زلزله شبانه رفتن ظریف از کابینه در حالیکه امیدها برای گشایش در سیاست خارجی به واسطه حضور او در کابینه تقویت شده بود و در رقابت‌های انتخاباتی توانسته بود موج اول جمایت از پزشکیان را ایجاد کند، امیدها را کمرنگ‌تر کرد. 

رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس کمیته ملی المپیک؛ به خاطر شاد کردن مردم و سربلندی کشور صمیمانه سپاسگزارم

در پی نامه رئیس کمیته ملی المپیک خطاب به رهبر انقلاب اسلامی و ارائه گزارشی از دستاوردهای ورزشی و فرهنگی اعضای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی در بازی های المپیک و شاد کردن دل مردم ورزش دوست ایران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپاسگزاری صمیمانه خود را از ورزشکاران خوش روحیه و با اراده کشورمان اعلام کردند.

مخالفان و موافقان کابینه پیشنهادی چه می‌گویند؟ نقد زودهنگام دولت پزشکیان

عصررسانه- سرویس سیاسی :دیروز فضای سیاست در شوک‌های پی در پی از معرفی کابینه و استعفای ظریف قرار داشت.توقع و انتظارات انباشته شده مردم و وعده‌های مهم پزشکیان درباره رسیدگی به موضوع گشت ارشاد، گشایش در سیاست خارجی و فیلترینگ در کنار موضوعات مهم اقتصادی موجب شد کابینه معرفی شده از سوی او در دایره نقدهای متعددی قرار بگیرد.

…ولی افتاد مشکل‌ها

روز یکشنبه برای دولت پزشکیان و هوادارانش، روز پر ماجرا و پر بازخوردی بود. دو اتفاق مهم در عرصه سیاست رخ داد که هر کدام تاثیرات مهم و عمیقی در جریان اداره امور اجرایی کشور خواهد داشت. زمرمه رفتن ظریف از یکسو کابینه را از یک پشتوانه قوی در عرصه سیاست خارجی محروم خواهد کرد و از سوی دیگر این پیام مهم را به افکارعمومی خواهد داد که دولت جدید به رغم شعار همگرایی با جناح‌ رقیب از درون دچار گسست شده است.

کنترل نرخ بهره، حجم مبنا، نرخ ارز و بهبود ساختارهای اقتصاد کلان؛ منوی بورسی‌ها برای وزیر اقتصاد

نازنین خودی- گروه اقتصادی:توقف ریزش‌های بورس در حال حاضر از یک سو در گرو حل و فصل ریسک سیاسی ایران با اسرائیل است و در سوی دیگر ابهاماتی که در انتخاب کابینه جدید دولت وجود دارد. با اعلام لیست کابینه پیشنهادی دولت، همچنان سد رای اعتماد مجلس وجود دارد. در لیست مذکور نام «عبدالناصر همتی» به عنوان وزیر اقتصاد مطرح شده که بورسی‌ها به رغم تضاد‌هایی که دوره زمامداری او در بانک مرکزی داشتند، حالا رویکرد او را به بورس امیدوارانه پیش بینی می‌کنند.

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021