عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۴:۱۳

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری: بهای بلیت هواپیما، کاهش ندارد

محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه با حذف نرخ دستوری بلیت هواپیما، بهای بلیت کاهش نیافته است گفت: شورای عالی هواپیمایی حذف شدنی نیست.با ورود دیوان عدالت اداری به موضوع بهای بلیت هواپیما در حقیقت نرخ دستوری بلیت هواپیما از حدود دو ماه پیش حذف شد و این ایرلاین ها بودند که نرخ را تعیین و بر روی سایت خود بارگذاری کردند.

ایران در پیچ تاریخی زنگزور

سید حمزه صالحی- گروه بین الملل :در ۱۹ آگوست ۲۰۲۴، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به باکو سفر کرد و با الهام علیف دیدار کرد. سفر پوتین با امضای یک بسته جامع از توافقات همراه بود که گامی مهم در مشارکت دو طرف است. این سفر پوتین منجر به امضای چندین توافقنامه کلیدی از جمله برنامه اقدام برای تقویت همکاری‌های دوجانبه از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ شد. بر اساس اطلاعاتی که کاخ کرملین منتشر کرده، در این سفر به بررسی گسترش همکاری‌های راهبردی و ائتلاف میان مسکو و باکو پرداخته شده است.

وزیر نفت : راهکارهای قیمتی برای رفع ناترازی بنزین، در دستور کار نیست

وزیر نفت با تأکید براینکه راهکارهای قیمتی برای رفع ناترازی بنزین هرگز مدنظر نیست، گفت: راهکارهای غیرقیمتی با همکاری دیگر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها در دستور کار خواهد بود تا بدون افزایش قیمت بنزین امکان ایجاد تعادل در تراز تولید و مصرف فراهم شود.

تلاش نایب قهرمان بازیهای آسیایی برای کسب طلای جهانی اسکیت

سرویس ورزشی: دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو در اسکی فری استایل گفت: با تمرینات پی در پی و مداومی که دارم هدفم بر این است که برای اولین بار به مدال طلا جهانی فری استایل دست پیدا کنم.ترانه احمدی درباره حضورش در مسابقات جهانی ایتالیا، اظهار کرد: مسابقات جهانی اسکیت اوایل شهریور در ایتالیا برگزار می‌شود که برای حضور هر چه قدرتمندتر در این مسابقات تمرینات پی‌درپی و مداومی دارم و سعی می‌کنم بهترین خود در اردوهای آمادگی باشم تا بهترین نتیجه را در ایتالیا کسب کنم.

سیاست مهار اسب سرکش ارزی فعال می شود؟

بازار ارز و سکه با رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان با واکنش مثبت معامله‌گران روبرو شد. از نظر آن‌ها رای اعتماد کامل به دولت، علامت خوبی از همراهی حاکمیت با دولت جدید است.

«شینا انصاری» رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شد

مسعود پزشکیان رئیس جمهور با صدور حکمی خانم شینا انصاری را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

روی خوش نمودار تورم به بخش معدن

بر اساس آمارهای مرکز آمار ایران، تورم تولیدکننده ماهانه بخش معدن در تیر ماه امسال نسبت به خرداد ماه تغییری نداشته اما تورم سالانه در این بخش نزولی شده است.به گزارش اکوایران، تورم تولیدکننده یکی از متغیرهایی است که نشان می‌دهد قیمت نهاده‌های تولید در کارخانه و بنگاه‌های تولیدی چه میزان افزایش داشته است.

شرط صلح آمدهای دلاری با بورس

رجا ابوطالبی- گروه اقتصادی :باور اکثر فعالان بازار سرمایه بر این است که افزایش قیمت دلار منجر به افزایش درآمد حاصل از فروش در شرکت‌های دلاری بورس شده و در نتیجه قیمت سهام آنها افزایش پیدا می‌کند. اما آیا این گزاره همیشه برقرار است؟

محمد اشرفی اصفهانی: وزرا به قول‌هایی که دادند وفادار باشند

یک فعال سیاسی گفت: امیدوارم که با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی در کشور وزرای دولت آقای پزشکیان بتوانند به اهداف خودشان برسند. آنها باید به قول‌هایی که به مردم داده شده وفادار باشند. دولت باید خدمات خود را به نحو احسن شروع کند. ان‌شاالله در این دولت، آینده خوبی را شاهد باشیم.

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021