۱۴۰۳-۱۰-۰۲ ۰۶:۲۴

پست ایران در مسیر هوشمندسازی

طبق گفته مدیرعامل شرکت ملی پست، در مسیر هوشمندسازی این شرکت دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل-دریافت و باجه‌های سیار قبول مرسولات پستی با استفاده از توان متخصصان داخلی و همکاری بخش‌خصوصی راه‌اندازی شد.

پس از شرایط ایجاد شده برای پست پس از دوران کرونا فرصت خوبی برای دفاتر پستی ایجاد شد تا در این چارچوب به سمت و سویی حرکت کنند که مجبور باشند نیاز مشتریان را محقق کنند و عملاً این به ارتقای خدمات پستی خواهد انجامید؛ در کنار این واقعیت‌ها موضوع توسعه هوش‌ مصنوعی و فناوری‌های تحول‌آفرین هم به‌عنوان یکی از ابزارهای کارآمد برای توسعه بهره‌وری مورد توجه است که از این جهت نفوذ این فناوری‌ها در حوزه خدمات پستی محسوس است و زمینه‌های آن در استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین دیده می‌شود. در این میان پدیده هوش مصنوعی هم به آسان‌تر شدن پیشرفت‌های علمی کمک کرده و به نظر می‌رسد توانایی‌های هوش مصنوعی محدود به قوه تخیل ما و قدرت رایانه‌هاست؛ در حالی که مزایای هوش مصنوعی واضح و روشن است، اختلاف نظرهایی نیز پیرامون این فناوری وجود دارد اما با همه این تفاسیر هوش مصنوعی می‌تواند تأثیراتی بر آینده هم داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021