عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ۰۸:۲۳

به فال نیک می گیریم

حرکت جوامع هر روز سرعت بیشتری به خود می گیرد و در این بین نیاز به کسب و کارهای جدیدتر بیش از پیش احساس می گردد و این نوع فعالیت ها روز به روز گسترده تر می شود. دولت های موفق برای استفاده بهینه از منابع و بهره مندی از اقتصاد پویا در جامعه با تربیت و حمایت از نیروهای کارآفرین میزان ایجاد اشتغال و درآمد را افزایش می دهند. ظهور و حضور شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان به امروز بر نمی گردد و هر کشوری با توجه به میزان توجه و سرمایه گذاری در این بخش توانسته است از مزیت های این توجه در کسب و کارهای کوچک، متوسط و حتی بزرگ بهره مند گردد. از سوی دیگر با بررسی عملکرد جوامع و دولت ها می توان به این نتیجه رسید که روند فعالیت های اقتصادی در جوامع همواره در تغییرات و این رویکرد انسانی با هدف گذاری ها و سیاست های کلان هر کشور سودآوری و پویایی اقتصادی متفاوتی را ایجاد می نماید.

از این رو گمان می رود با توجه به اینکه در سالهای اخیر، دولتمردان در حوزه دانش بنیان ها و حمایت از کارآفرینان برنامه هایی را ارائه داده و یا بعضا اجرایی نموده اند حساسیت و تاثیرگذاری حوزه های مذکور را دریافته و به دنبال کسب نتایج مطلوب از این مسیر می باشند.
لذا بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود این امکان را به مسئولین می دهد تا بتوانند با تصمیمات کارشناسی در این حوزه موفقیت های خوبی را رقم بزنند. این نگاه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم در زمانی نه چندان دور، شاهد تاثیرات این حرکت شایسته باشیم.

حمید میرزایی نژاد (صاحب امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021