عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۵-۰۶ ۰۰:۴۱

کارگران و جامعه کارگری از ارکان مهم دفاع مقدس هستند

ساری-زهرا امیری فر،خبرنگارعصررسانه: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران کارگران و جامعه کارگری را از ارکان مهم در دفاع مقدس معرفی کرد.

سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی در نشست با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر ایستادگی، مقاومت و حماسه ملت ایران بود، اظهار داشت: آموزه‌های دفاع مقدس، درس‌ها و معارف دفاع مقدس روحیه مجاهدت و ایستادگی، ایمان و امید را در جامعه افزایش خواهد داد. وی افزود: کارگران و جامعه کارگری یکی از ارکان دفاع مقدس بودند و نقش محوری در سال‌های مجاهدت داشتند. این مسئول ادامه داد: کارگران و جامعه کارگری در همه حوادث انقلاب و خنثی سازی توطئه‌ها نقش آفرین بودند و پای ارزش‌های انقلاب ایستادگی کردند. این مسئول ادامه داد: تاریخ انقلاب اسلامی از جامعه کارگری ما به عنوان یک قشر پرتلاش و زحمتکش و همیشه در صحنه یاد می‌کند که کارنامه پرافتخاری در دوران دفاع مقدس از خود به جای گذاشتند. سرهنگ پاسدار سلامی اضافه کرد: امروز جامعه کارگری با سلاح جهاد اقتصادی در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد. وی اذعان داشت: امروز باید تلاش کنیم آموزه‌ها و معارف دفاع مقدس در واحدهای تولیدی باعث افزایش بهره‌وری و ایجاد روحیه معنویت شود و کار برای کارگران در فضای ارزشی فراهم شود.
سرهنگ پاسدار سلامی تأکید کرد: در سال ۱۴۰۳ در واحدهای بزرگ تولیدی تا واحدهای کوچک برنامه حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت تعریف شود. این مسئول ادامه داد: با توجه به نقش مهم کارگران در همه حوادث انقلاب، کارگروه جامعه کارگران، کارفرمایان و تعاونی‌ها را در ستاد بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت تشکیل دادیم و مسئولیت آن با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021