عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۵-۰۶ ۰۰:۲۴

گپ و گفتی دوستانه با نسرین میرزایی نویسنده کتاب “عروس ورزشگاه ژرلان”

جلسات دوشنبه‌ها؛ به وقت کتاب روز دوشنبه دوم بهمن 1402 میزبان نسرین میرزایی نویسنده کتاب "عروس ورزشگاه ژرلان" بود.

به گزارش عصر رسانه :جلسات دوشنبه‌ها؛ به وقت کتاب سلسله نشست های ادبی است که به همت مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری تهران تشکیل شده است.
این جلسات به میزبانی حمید بابایی نویسنده و منتقد ادبی برگزار می شود و در آن نویسندگان به صورت مستقیم با مخاطب صحبت می کنند و از تجربیات خود در سیر نوشتن سخن می گویند.
نسرین میرزایی داستان نویس و روزنامه نگار و همچنین مروج و صفیر بامن بخوان در غرب کشور.مولف سه اثربانام های:
هیچکس نبود / مستقل – انتشارات هزاره ققنوس
خفته درخون / مشترک – انتشارات خودنویس
عروس ورزشگاه ژرلان /مستقل- انتشارات صاد است
مجموعه عروس ورزشگاه ژرلان در سال۱۴۰۱ منتشر و روانه بازار شد که شامل ۷داستان کوتاه می باشد.داستان های که محتوایشان دغدغه ی فکری هر زن خاورمیانه ای است و آن دغدغه چیز ی نیست جز ابژگی زن.
هدف مجموعه سعی بر اواکاوی، انقیاد زن از دریچه سیاست و فعالیت حزبی است
زنان مجموعه،زنانی هستند که خودشان را به هر آب و آتشی می زنند تا از قید انقیاد وابژگی رهایی یافته و جامعه ای برابر بسازند،اما متوجه می شوند راه فمینیسمشان از درک فاعل سیاسی حزب می گذرد و ایشان هستند که‌با اجرای شوهای فانتزی باعث ذوب شدن زنان مبارز در تفکر سازمان می شوند و آنها را توسط هژمونی زنانه سازمان شستشوی مغزی می دهد که شما در مقابل رژیم ضدبشر و زن ستیزی به مبارزه برخواسته اید که بیشترین آمار سرکوبش را متوجه زنان کرده است،و از طرفی سران هوشمند حزب طی یک چرخش دیدگاهی محوری رهبری حزب را به ظاهر، از فاعلین قدرت(مردها)گرفته و به زنان میسپارند و از این طریق دام خود را برای زنان آزادیخواه می گستراند و با استعمال واژه گانی که حاصل مدرنیته ی کاپیتالیستی است اسباب انقیاد آنها را فراهم می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021