عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۴-۲۶ ۰۲:۴۶

میلیاردها ریال جایزه در انتظار مشترکین خوش مصرف برق

کرمان -فرسنگی،خبرنگارعصررسانه: مهرداد محسنی مدیردفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به معرفی پویش باانرژی پرداخت و گفت: این پویش ‌در جهت مصرف بهینه و اجرای برنامه‌های تشویق محور صنعت برق به نام «باانرژی » از نیمه اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مشترکان می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن Ba-energy.ir در جریان این پویش قرار بگیرند و در کنار جوایز گسترده‌ای که برای تقدیر از فعالان این پویش در نظر گرفته شده از محتوای متنوع جهت آموزش راهکارهای مصرف بهینه برق استفاده نمایند؛ انتظار می‌رود با اجرای پویش باانرژی، شاهد کاهش ١۵ درصدی مصرف برق مشترکان خانگی باشیم که این مهم با استفاده از راهکارهای ارائه شده در این برنامه و همچنین سامانه ۱۵۲۱ به راحتی قابل انجام است.
محسنی کاهش مصرف برق مشترکین خانگی را هدف اصلی این پویش دانست و گفت: مشترکینی که به میزان هدف تعیین شده مصرف برق خود را کاهش دهند، در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند. قرعه‌کشی بین شناسه قبض‌ها (کنتورها) انجام خواهد شد و معادل امتیازی که آن شناسه قبض از صرفه‌جویی کسب کرده، شانس قرعه‌کشی دریافت خواهد کرد.هر کنتور یک بهره‌بردار دارد و جایزه به بهره‌بردار آن اهدا خواهد شد. بهره‌بردار شخص یا اشخاصی هستند که در بازه مورد نظر، در واحد مسکونی مربوط به کنتور برنده سکونت داشته باشند. وی افزود: برندگان در قرعه کشی از جوائز ارزنده ای شامل یک دستگاه خودرو اتومات به ارزش یک میلیارد تومان، کمک هزینه خرید کالا با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان، صدها تبلت و جوائز نقدی و غیر نقدی بهره مند می شوند و اطلاع رسانیهای لازم از طریق پیامک BAENERGY و یا از طریق تماس تلفنی شرکت‌های توزیع نیروی برق انجام خواهد پذیرفت.محسنی، شیوه استفاده از این اپلیکیشن را تشریح کرد و گفت: بهره‌بردار بایستی مدارک هویتی و محل سکونت خود را که شناسه قبض برنده متعلق به آن است، ارائه کند؛ مدارک سکونت شامل مدارک قانونی مالکیت یا اجاره ملک به همراه استشهاد محلی است.برندگان جایزه یکصد میلیون ریالی یا ده میلیون ریالی کمک هزینه خرید کالا، هدیه خود را در کیف پول باانرژی دریافت می‌کنند و لازم است تا کد ملی خود را در قسمت مذکور وارد کنند تا کیف پولشان شارژ گردد. همچنین بسته اینترنت به صورت خودکار برای برندگان بسته اینترنت فعال می‌شود و در نهایت به تمامی برندگان از طریق پیامک با BAENERGY، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی ادامه داد: پویش ۱۵۲۱ با هدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در سراسر کشور طی ۲۱ هفته راه‌اندازی شده است. شما می‌توانید با ارسال عکس کنتور برق خود به‌صورت هفتگی، در این پویش شرکت کرده و شانس برنده شدن در قرعه‌کشی ۳۰۰ خودرو و میلیاردها تومان جوایز ارزنده را به‌دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021