عصر رسانه - روزنامه صبح ایران

۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۴:۱۷

رضایت و خرسندی مشتریان برای ادامه کار و ارائه خدمات با کیفیت تر، به ما انگیزه می دهد

نازی اکبرپور، موسس و مدیرسالن زیبایی «پردیسان» ازمدیران بسیار موفقی است که همواره رضایت مشتریان را هدف و اولویت نخست کار خود در نظر می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر شما خوانندگان گرامی با این مدیر توانمند و برنامه‌های پیش‌رو مربوط به حوزه تخصصی ایشان گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که از نگاه شما گرامیان می‌گذرد:

نازی اکبرپور، موسس و مدیرسالن زیبایی «پردیسان» ازمدیران بسیار موفقی است که همواره رضایت مشتریان را هدف و اولویت نخست کار خود در نظر می‌گیرد. با وی در حوزه تخصص و حرفه کاری‌شان گفت‌وگویی انجام داده‌ام که می‌خوانید: * چطور شد وارد حرفه زیبای زیبایی و آرایشگری شدید و در این کار چند سال سابقه دارید؟ حدود ۱۵ سال است که در حرفه آرایش و زیبایی کار می‌کنم. رشته تحصیلی بنده، روان‌شناسی بالینی است. به طورکلی، تصمیمات ناگهانی زیادی می‌گیرم. در زمانی که پسرم یک سال داشت، یک شب تصمیم گرفتم که دوره‌های آموزش آرایشگری را یاد بگیرم. پشتکار زیادی در این زمینه داشتم. بعد از یادگیری، تلاش کردم دستیار شوم. کارهای مختلفی انجام می‌دادم و سعی می‌کردم در دوره‌های آموزشی کسانی که حرفه‌ای هستند، شرکت کنم. ادامه دادم و متوجه علاقه‌ام به این کار شدم. سال‌های اول، با یکی از دوستانم کار می‌کردم. بعد علاقه‌مند شدم که به تنهایی کار کنم و در نهایت، سالن زیبایی خود را به نام «پردیسان» تأسیس کردم. سال‌هاست که در این حرفه فعالیت می‌کنم و بسیار خوشحال هستم. عاشق این کار و حرفه هستم و همیشه به کسانی که می‌خواهند شروع کنند، می‌گویم اگرعاشق این کار نباشید، هر چقدر هم درآمد داشته باشید، خسته می‌شوید و سفارش می‌کنم با عشق کار کنید. عشق به کار و زیبایی نتیجه آن وهمچنین خوشحال و راضی بودن مشتریان، حال بنده را خوب می‌کند و خستگی را از بین می‌برد. همیشه سعی کردم، از هر طریقی که می‌توانم، به دیگران کمک کنم و این موضوع، یکی از دغدغه‌های مهم بنده است. یکی از ویژگی‌های خوب بنده، این است که همیشه تلاش می‌کنم یاد و خاطره خوبی از من باقی بماند و آدم‌ها خاطره خوبی با من داشته باشند و همواره تلاش می‌کنم، کسی را نرنجانم و اذیت نکنم. همه انسان ها، صرف‌نظر از طبقه اجتماعی، برای بنده بسیار ارزشمند هستند. شعور و رفتار افراد بسیار اهمیت دارد. برای همه افراد، زمان می‌گذارم و هیچ فرقی برای بنده ندارند. از نظر بنده، افراد، تنها توسط رفتار و شعورشان طبقه‌بندی می‌شوند. * درسالن زیبایی شما چه لاین‌هایی وجود دارد؟ لاین تخصصی عروس داریم که بسیار قدرتمند هستند. تخصص بنده رنگ، مش و کراتین است که دوره‌های آن را گذرانده‌ام و همیشه سعی کردم در فرصت‌های بیکاری و ایام تعطیل، خود را آپدیت و به‌روز کنم. تقریبا همه لاین‌ها را در حوزه آرایشی داریم؛ از جمله لاین تخصصی میکروبلیدینگ ابرو، اکستنشن مو، ناخن، فیشیال و پاکسازی پوست و… . همه افرادی که با ما کار می‌‌کنند، حرفه‌ای هستند و در همه این لاین‌ها تخصص قوی دارند. *بیشترین رضایتمندی مشتریان از شما و مجموعه شما، درچیست؟ تخصص و حرفه‌ای بودن کار ماست. خدا را شکر، همه مشتریان، چه پشت سر و چه رو در رو و به خود بنده، می‌گویند که هم خودتان خوب هستید و هم پرسنل خوبی دارید. این جمله برای بنده بسیار خوشحال‌کننده است و بزرگ‌ترین سرمایه بنده، داشتن همین اعتبار است. * کسانی که مصاحبه شما را می‌خوانند، علاقه‌مند می‌شوند که به شما مراجعه کنند یا با شما تماس بگیرند؛ راه‌های ارتباطی مجموعه خود را بفرمایید؟ شماره‌های واتساپ: ۰۹۳۵۸۴۹۸۶۳۳ – ۰۹۱۲۲۸۹۸۶۲۰ نشانی پیج‌های اینستاگرام:@Pardisan__beauty Pardisan.bridal.salon ساعت کاری ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر و روزهای تعطیل با وقت قبلی مراجعه کنند. یادآورمی‌شوم که مشتریان برای بنده بسیار اهمیت دارند و حتما پاسخگوی همه پیام‌های آنها هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021